Assalamualaikum...

جزاك الله خيرا

~ Tarikh ~

30 October 2010

Hari Ini Oh Hari Ini..............

Hari Ini.........Aku akui aku datang keje lambat.........tapi tak la lambat sangat...setengah jam jek...
Hari Ini.........Aku bajet keje takde dan kurang..buleh gak rilexkan otak aku yang dah separuh hangus ni....tapi...apa yang aku harapkan semuanya tak berlaku.......keje bertimbun...PESAKIT tak putus-putus datang nak BERUBAT.........hadoiii...pastu kene lak para PESAKIT aku semua ni buat HAL.....Naik Migrain kepala aku dibuatnya..........haii...sabar..........harap-harap keje aku dapat settle ngan cepat..da penat dah pale otak asyik berfikir tak brenti hari ni...........sekian malam nanti ada Bola final lak tuh....harap pihak negeri aku menang taun ni................

2 comments:

sekuntum said...

assalamualaikum....hurm sabarlaaa..mungkin ada hikmah semua tu.. namenyer bekerja... bayk dugaan..n cabaran.... bykkan bersabar yer hihihi

Zuqry said...

Waalaikumussalam...terima kasih bagi sokongan...insyallah akan hadapi semua dugaan dengan tabah...sebenarnya saya dah dgn semua nie..mungkin campur ngan masalah peribadi..tu yang tak dapat nak focus...^_^...thanks again..