Assalamualaikum...

جزاك الله خيرا

~ Tarikh ~

21 December 2010

Mimpi Semalam 21/12/2010

Semalam....Aku bermimpi lagi tentang wanita yang aku citer hari tue...Ntah nape dia bleh muncul dalam mimpiku...syaitan punya mainan kot...tapi lam mimpi tu macam memberikan aku harapan untuk cuba mendekati wanita tersebut,sebenarnya minggu lepas aku kira dah takmo amik tau lagi pasal cintan cintun...kalau ada jodoh..adalah...kalau takde pun aku terima seadanya...diusia aku yang muda nie..pelbagai perkara berputar di fikiranku..sentiasa memikir sesuatu yang tak masuk akal..adakah ini dipanggil fikiran masa depan ?? aku sebenarnya tak pasti apa yang aku fikirkan..yang aku tau sekarang aku tengah berusaha  mempelajari ilmu akhirat sebanyak mungkin untuk dimanfaatkan hari esok yang aku tak pasti apa yang akan terjadi....dan yang paling penting aku doakan diri aku jauh dari segala perkara buruk...

No comments: