Assalamualaikum...

جزاك الله خيرا

~ Tarikh ~

20 July 2011

Busy Bercampur Hiba

Semenjak dua menjak nie..keje belambak sampai tak sempat update blog..lagi pun sumber pun makin kurang..aku cuba usaha nak usha sumber baru tapi memandangkan aku pun banyak lagi keje yang lagi penting untuk dibuat..aku terpaksa hold dulu bahagian social nie..maybe ada hikmah disebalik kesibukan aku nie..lagi pun bulan puasa semakin dekat..aku tengok ramai yang bersiap-siap untuk menghadapi bulan puasa terutama para peniaga...aku ada terdengar desus desas dikalangan member-member yang tak sabar nak balik kampung..hiba gak tengok orang lain bukak puasa bersama family..aku rasa da 6 kali puasa berpuasa secara solo kat tempat orang nie..setiap kali bukak puasa cam tak selera..rindunya aku kat keluarga...taun ni insyallah akan aku hadapi puasa ini dengan tabah....semoga Allah beri kekuatan kepada aku untuk mengharungi segala rintangan..Aminnn

No comments: