Assalamualaikum...

جزاك الله خيرا

~ Tarikh ~

01 January 2011

Al-Kisah Tahun 2010

Hari Nie Tahun Baru 2011...Dan berakhirnya Tahun 2010...Banyak Kisah dan Kenangan Yang Berlaku Di Tahun 2010...
Boleh dikatakan banyak kisah sedih..lebih-lebih lagi pemergian orang yang tersayang...
Banyak duka daripada suka...tapi aku tabah menghadapi segalanya...lupakan kenangan lama...mulakan kisah baru..buka buku baru...buku lama simpan lam almari...
Kenangan 2010 yang paling aku takleh lupa..pemergian arwah nenek aku...sebelum arwah pergi..aku ada janji nak balik kg jenguk dia...tapi janji tinggal janji...Aku tak sempat jumpa arwah...sedih..
Pada bulan june..aku balik kampung lagi...kali nie kerana reunion dengan kawan-kwan sekolah dulu....dah lama tak jumpa mereka semua....rindu kat kawan sekolah...imbau balek kenangan zaman persekolahan dulu...best...
Puasa 2010 Alhamdulillah penuh...takde kantoi @ miss...syukur pada Allah...
Raya 2010 bagi aku macam biasa je...takde kemeriahan sangat...mungkin kerana arwah nenek takde...raya pun macam takde pape yang special...
Last yang aku tau tahun 2010 aku banyak bermimpi...macam-macam mimpi yang aku alami...tapi biarlah aku sorang je yang tau mimpi ape..lagi orang cakap mimpi tak elok dibagitahu kat orang lain....so...biarlah rahsia...
setakat nie je untuk episode blog aku...sekian........

No comments: