Assalamualaikum...

جزاك الله خيرا

~ Tarikh ~

12 January 2011

Hari ini 12/01/2011

Hari Ini..aKu bangun lewat dan pi kerja pun lewat,nasib baik bos takde..kalau tak da kantoi asyik datang lewat..
Sampai je pat kerja aku wat macam biasa..On pc..buat kerja sikit-sikit..pastu surfing net..
Aku dapat berita yang agak menyedihkan...Pemergian Cikgu displin masa zaman skola menengah dulu-dulu..Cikgu wan Mansur...sakit Paru-paru berair..arwah seorang yang tegas dan garang....tapi baik hati..
penah gak dia tumpangkan aku ke sekolah dan balik umah..arwah salah seorang sahabat baik bapak aku...so kalau aku ada wat kes kat sekolah mesti bapak aku pun dapat tau..jadi masa kat sekolah dulu aku seorang pelajar yang boleh dikatakan agak baik gak..Sedih gak arwah dah takde..takziah buat member aku faisal yang merupakan salah seorang anak arwah...dan Al-fatihah Buat Arwah Cikgu Wan Mansur semoga Arwah Ditempatkan Dikalangan Orang-orang yang beriman....

No comments: