Assalamualaikum...

جزاك الله خيرا

~ Tarikh ~

21 June 2010

Kisah kat Kampung 2

Hari kedua aku kat kampung 18/06/2010 (Jumaat)
Semalam aku tido kat umah peja..bestfriends aku kecik-kecik dulu sampai sekarang...bangun pagi aku balik umah..nak bersiap-siap pi semayang jumaat....alkisahnya..aku cari baju melayu nak pakai pi semayang..tapi takde baju lain..ada satu helai je baju melayu......aku nak pakai serba salah.....baju tu bua aku teringat balik kisah aku ngan bekas bakal tunang aku dulu..baju melayu tu pemberian dia masa raya yang ke....(tak ingat)..
tapi dek kerana takde baju...aku pakai jek..
balik je semayang jumaat..aku terus pi umah mak angkat aku...jumpa dia bebual-bual ngan dia..kebetulan member aku pun datang gak...rancak la bebual...pastu aku pi plak umah pak sedara aku...jenguk-jenguk...bebual ape yang patut....pastu terus balik umah...
petang kat umah..aku jenguk halaman kat umah....rupa-rupanya adik aku ada bela beruk...namanya abu...jinak...tak garang macam biasa yang aku jumpa...siap main-main lagi ngan abu heheh....
malam tu masa ngah lepak...bebudak kedai topup ajak pi main badminton.....ape lagi...zasss aku terus jalan...da lama tak main badminton nih...
punya la syok main badminton...aku tak ingat yang aku ni da lama tak main...undang penyakit la jawabnya...kompem sakit uratnya besok...tak kisah la tuh...main badminton sampai pukul 3 pagi....balik umah layan games online..R.O..da lama tak main game nih...syok...pastu mata da mula berat....time to sleep...ZzzzZzzzZzzz.~~~~~
Bersambung Kemudian..

No comments: