Assalamualaikum...

جزاك الله خيرا

~ Tarikh ~

01 June 2010

Kenangan Di Bulan May...

Kenangan Bulan May....banyak perkara yang berlaku...suka dan duka silih berganti...bagi aku...bulan may merupakan bulan yang teramat istimewa...pelbagai kenangan manis...kenangan pahit berlaku di bulan may 2010...hari lahir aku..member yang lain...walaupun aku tak celebrate birthday..tapi dengan ada sorang dua member yang wish..yang ingat kat birthday aku ni..specially my mom..aku sudah cukup gembira...terima kasih diucapkan pada kawan-kawan...dan pada mak aku yang aku sayangi.....
Bulan ni jugak aku dapat berita pemergian sahabat aku yang sangat baik hati...aku sedih...bulan ni akan aku kenang sampai bila-bila...MAY yang special dihatiku....
Tapi dibulan May tahun ini aku tak bersemangat..entah kenapa...semua semangat aku hilang..pelbagai memori manis dan pahit terpahat dihati...aku berharap selepas ini semua perkara lalu yang berlaku tak akan berulang kembali...
Akan ku mulakan Azam baru dibulan June....semoga hati aku menjadi semakin  tabah...Amin.........

No comments: