Assalamualaikum...

جزاك الله خيرا

~ Tarikh ~

14 June 2010

Merapu kot ~~~~

Salam ukhwah buat semua dan untuk diri aku sendiri........ermm cene ek aku nak mulakan...
hmm hmm dua tiga menjak nie...aku rasa tak sedap ati...ntahlah..mungkin mainan fikiran je kot....urmmmm stress...aku terfikir tiap kali aku makan mesti aku nak muntah blek...tak kira lah aku makan pape pun sama gak...kengkadang aku minum ayaq suam pun nak muntah gak.....lagi satu...aku selalu sakit kepala bahagian belakang...denyut-denyut kuat giler....hmm sakit apekah aku nih...kengkadang gak time aku bawak moto..rasa cam terhoyong-hayang...melayang...........ish.....aku mula terbayang yang bukan-bukan.......mak angkat aku selalu pesan..jangan lengah-lengahkan solat...ingat mati.....ish....sadis lak aku dengar mak angkat aku pesan gitu kat aku.......hmm bila pikir blek..betul gak pesanan mak angkat aku tue...ajal dan maut tak kemana..ada je kat sekeliling kita ni.....mane tau seksok tuhan nak amik nyawa kita dalam usia yang muda ( refer kat diri aku sendiri ).......insyallah...aku akan banyak-banyak beristighfar..sentiasa ingat Allah..ingat mati...dan yang paling pasti la...aku sedar siapa diri aku sendiri.........dimana bumi aku berpijak...dan kesemua yang aku kecapi selama ini bukan milik aku..semuanya anugerah dari ilahi...semoga aku tabah menghadapi idup ini...........amin...............

No comments: