Assalamualaikum...

جزاك الله خيرا

~ Tarikh ~

21 June 2010

Kisah kat Kampung 3

Hari ketiga aku kat kampung 19/06/2010 (Sabtu)
Hari ni boleh dikatakan aku bangun AWAL....hari ni ada perjumpaan ngan member-member form 5 dulu-dulu....Aka reunion.....event start pukul 9...tapi pukul 10.30 baru aku bangun..da lewat...aku call peja sebab aku janji ngan dia nak pi sama-sama....dia pun baru bangun gak heheh...sama-sama lewat ler....bebudak reunion yang lain da mula tepon kat aku.....aku jawab aku sesat..tak jumpa tempat reunion heheh...alasan terbaek tuh....
peja datang amik aku pastu terus jalan pi pat reunion...sampai je da ramai yang ada...aku bajet ramai lagi yang tak datang..rupa-rupanya ramai yang cansel...sebab ada kerja masing-masing...hmmm tak syok...aktiviti pun kurang...sambil tunggu hidangan siap..aku bebual-bual ngan member yang lain...da lama tak jumpa...suka gak berkumpul ramai-ramai gitu..berbual kisah lama..bertukar pandangan...heheh...rindu zaman sekolah dulu-dulu.........
selepas hidangan siap..berkumpul makan ramai-ramai...best..........
siap je makan...lepak-lepak jap...peja ajak balik sebab ada hal...aku pun ikut balik...pukul 2.30 bertolak...
sampai kat rumah aku lepak depan tv....sampailah tv tu tengok aku...(terlelap)
aku sedar waktu maghrib...bangun pi mandi..tunaikan apa yang patut....
malam pi minum-minum ngan member kat warong........pastu lepak kat kedai adik aku...
balik je umah on Pc main online game....
ngantok...besok kene bangun awal sebab nak pi bandar kota bharu...nak carik barang sikit....
Bersambung Kemudian.....

No comments: