Assalamualaikum...

جزاك الله خيرا

~ Tarikh ~

15 May 2010

Iskandar Adalah Zulkarnain...My new Collection....

Haaaaaaaa....Minggu lepas aku ternampak ada customer beli buku nih...terdetik hati aku nak beli jugak...dulu aku dah beli tapi tajuk Iskandar Bukan Zulkarnain...Moskel plak aku....
balik semula pada kisah dimana aku nak beli buku ni jugak...terpikir aku..mane nak nak dapat buku ni..bila aku tengok paper bag dia..aku tak penah nampak sign paper bag tuh kat pat keje aku...hmm..namun semalam terdetik hatiku nak pergi kedai Buku Badan Cemerlang...kat situ lah aku jumpa buku nih....rupa-rupanya..kedai buku tersebut turut membekalkan buku-buku keluaran PTS...huh gumbira tak terkata lak eheheh belek-belek belakang buku nih ada bagitau serba sedikit kisah buku ini...penulis buku nih penah gak menulis buku berjudul yakjuj dan makjuj bencana disebalik gunung..tapi buku tu aku baca tak abis eheheh...janji aku paham isi kandungan dia walaupun tak abis baca....Dan sekarang bermulalah tugas baru aku iaitu menghabiskan bacaan Collection terbaru aku nih......semoga diri aku berjaya mengabiskan bacaan buku yang tebal giler nih ehehehhe.....

No comments: