Assalamualaikum...

جزاك الله خيرا

~ Tarikh ~

29 May 2010

Sahabat..

Erti Seorang Sahabat....Begitu Dalam Maksudnya...

Termenung aku sejenak...Mengingati kata-kata seorang Sahabat..
"Kita Ni Dah Macam Adik-Beradik..Susah Sama Susah..Senang Sama Senang.."
Ayat Itu terngiang-Ngiang Di KepalaKu disaat aKu keSeorangan...
Aku Gembira Bersama Sahabat...Kerana Sahabat Mampu Membuatku
Tenang...Jiwaku Lapang...Sahabat Jugalah TempatKu meluahkan
Perasaan DisaatKu Kesusahan..Kesedihan...
Aku Amat Bersyukur Dikurniakan Sahabat Padaku...
Bagiku..Sahabat Adalah Segala-Galanya....
Gelak Ketawa Mereka Membuatkan Ku gembira...Menghilangkan Segala Duka & Lara..
Walaupun Hanya Sementara..Bagiku Itu Sudah Memadai...
Pernah Juga Aku Terfikir...Adakah Kegembiraan Bersama Sahabat Akan Kekal Selamanya ???
Manusia Ada Hala tuju Tersendiri...Matlamat hidup...
Seperti juga Sahabat-sahabatku...Mereka Ada Hala tuju Dan Matlamat Hidup Tersendiri...
Walau bagaimana pun....Aku Amat Menghargai Saat-saat Gembiraku
Bersama Para Sahabat...Hingga NafasKu Yang Terakhir...
Ingin Sekali Ku Ucapkan Jutaan Terima Kasih Dituju Khas
Kepada semua Temanku Yang Bergelar Sahabat...
Aku Amat Menghargai Kalian Semua....

No comments: